Po otrzymaniu informacji o wysyłce zamówienia,
przesyłka powinna zostać dostarczona najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych, najczęściej doręczana jest w 24h robocze.
W momencie gdy paczka nie dotrze w ciągu 3 dni roboczych należy skontaktować się z obsługą sklepu. Przypominamy, że w przypadku przesyłek wielkogabarytowych jak np. palety, kurier nie ma obowiązku wniesienia przesyłki "pod drzwi".
Pamiętaj,
Przy odbiorze paczki proszę o rozpakowanie towaru i dokonanie szczegółowej kontroli zawartości pod kątem wad oraz uszkodzeń mechanicznych mogących powstać wskutek transportu np. stłuczenia, wgniecenia, pęknięcia, rysy, odpryski itp.
Kierowca firmy kurierskiej nie może odmówić możliwości sprawdzenia towaru i ma obowiązek poczekać aż do jego zakończenia.
WAŻNE,
Jeśli została stwierdzona szkoda BARDZO WAŻNE by na protokole zaznaczyć wszystkie fakty takie jak np. uszkodzenie opakowania zewnętrznego - nawet jeśli jest delikatnie przetarta na folia.
Należy pamiętać, że brak śladów uszkodzenia opakowania nie oznacza braku uszkodzeń towaru.
Wszystkie przesyłki są ubezpieczone i ponadto mają specjalne oznaczenia "ostrożnie" i w taki sposób mają być traktowane przez pracowników firmy kurierskiej.